Kızlar biraz önce detaylıdan çıktık . 20+4 üz . Zaten giderken Fetal DNA sonuçlarımız ile gittik sonuçlar düşük riskti şükür . Muayene gayet güzel geçti , kalpte 1 adet ekojenik odak izlendi dedi yani buna parlaklık derler genellikle dedi. Siz Fetal yaptırmışsınız zaten temiz gelmiş bu tek başına bir şey ifade etmiyor bu zamanla kaybolur dedi . Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba ?