Merhaba hanımlar . Tekrarlayan iki kaybimdan sonra genetik test sonucu pıhtılaşma olduğunu öğrendim ve Ocak ayından beri kan sulandırıcı kullanıyorum. Dusuklerim ise hiç kese görmeden düzensiz artan betalarla beraber günüm geçtikten bir hafta sonra kanamam başlıyordu. 1 sene sonra tekrardan gebe kalmak nasip oldu . İçimde hep bir korku var tekrardan aynı şeyler başıma gekirse diye bugün adet olmam gereken gün. Bir hafta önce çok silik varla yok arasi bir testle öğrendim hamile olduğumu . İki gün sonra tekrardan yaptım ve daha belirgin bir çizgi vardı. Dün yani Perşembe günü tekrardan test yaptım bu test ise kaset testti ve kıpkırmızı çıktı. Hemen akşam acilde kan verdim değerim 470 çıktı. Yarın tekradan kan verip doktor kontrolü olacağım dualarınıza talibim. Umarım güzel artan bir beta ile karsilasiriz