Buseamaikizlerburcu Hamile oldugumu ogrendigimde 6. Haftalikmis cok istiyorduk umudumu kestigim anda memlekette ailemin anima gittigimde öğrendim. Sonra bulantilarim basladi hicbise yiyemiyordum sadece cubuk kraker ve yoğurtlu seyler salcali hicbiseye tahammulum yoktu tavuga ete kolaya gorunce kusuyordum zaten haslanmis patates yiyodum hep sade seyler esime yemek yapamiyordum cok zordu kayinvalideme gittim yakiniz diye ailem uzakta cunku 5 saat yol var bide calisiyor kardeslerimde okuyor cok az geldiler bakmaya ama yinede geldiler neyse kaynanama gittim hep uyuduguma laf ediyordu yedigime yemedigime sadece 10 gun kaldik oda 10 gundur burdasiniz dedi diye cok vicdansizdi eve gittik geri o lafndan sonra karsi komsum acidi o halime dusunun her gun her ogun yemek getirdi saolsun5. ayimda bitti bulantim gelelim doguma 39+6 da saat aksam 9 da hastaneye gittik hic sancim belirtim yoktu merak ettik artik devlet hastanesine gittik 3 cm acklk var deyip ytisim yapildi saat 22.00 da esime dedm beni aliyorlar doguma bi telas bi korku sardi optu kokladi gonderdi doguma beni ağlayarak saolsun en buyuk destekcim oldu hep kapida beklemis sabaha kadar kendi sancimin gelmesini beklediler gelmedi öğlen 3 te suninsanci verdiler aksam 22.00 da normal dogum yaptim .tabi o sanciyi cekmek cok kotuydu belki 30 kere cati muaynesi yaptilar bana varya anlatamam lavman yapmadıkları icin surekli tuvaletimi yaptm hatta yapmamak icin sıktım cocugumun kafasi sismis biyeri ebe senin yuzunden dedi catala ciktgmda ikinamadigim icin iki ebe karnimi ittirdi alttan makasla kestiler bende son kez ikindim ve cocugum cikti Aglamadi bile yorulmus oda o ciktgnda karnim bosaldi birden bi anda sancim kesildi bende anamdan dogmus gibi oldum yanima koydular bebegn esini temizlerken kuveze bana dogru bakiyodu okadr guzeldiki cok sessizdi hic aglamadi cok guzel bir oglum oldu o an unuttum herseyi sonra bebegn esini cikarp trmizledilerdikisim filan atildi odaya cikardilar esim ailem kaynanamgl herkes ordaydi cokguzeldiesimle sarildik direk cok özlemiştim ya snra cocugumuza bakti ayni sana bnziyo dedi cokguzeldi dogumdan sonrasi tabi sonra annemlenkardeslerimle sarildik❤ uzun oldu kusura bakmayin❤🤭
Buseamaikizlerburcu Esim odayi filan susletmisti sonra yemek almaya gitti cunku hic bise yedirmediler sezaryen olma riskim var diye dogumda sezaryene alin nolur dedim ama almadilar doguracan dediler ne su ictim ne yemek yani Allah herkesekolay dogum nasip etsin benimki cok zordu ikinci olursa kesin sezaryen olacak