Meriikoo eşimle hiç korunmazdık , ilk bebeğimiz 3 sene sonra olunca birazda onun rahatlığı vardı hemen hamile kalmam vs. Korunmuyorduk ve hamileyim 12 haftalık , kızım 15 aylık dediğiniz gib bend dumura uğradım ilk bebeğimde ki gibi sevinemedim ama sağlıklı olsunlar 2. Çocuğu zaten istiyordum ama kızım 2-2.5 yaşında fln olunca yaparız diye planlamıştım kısmet değilmiş şuan 1+1 de oturuyorum 2. Beşiği koymaya odada yer bile yok hakkımızda hayırlısı olsun , Bebek kısmetiyle gelir ömürleri uzun olsun