nhlhmz Ben 🙋🏼♀️ Benim sürecim şöyle olmuştu ilk bebeğim oğlum 2018 yılında normal doğum ile dünyaya geldi. İkinci bebeğim kızım 2019 yılında son dakika sezaryen olmak zorunda kaldığım için sezaryen doğum ile dünyaya geldi . 2022 de normal doğum yaptım. 2023 de normal doğum yaptım. Yani SSVD aram 3 yıl 💜