Arkadaşlar 20+5 de detaylı ultrasona gittim her şey yolunda olmasına rağmen CCAM denen akciğer kisti göründü bebeğimde, sol tarafta 6mm çapında. Doktor perinatoloğa yönlendirdi (Müslüm Sarıkaya kesinlikle tavsiye etmem). Ertesi gün perinatologda uzun bi muayene sonucu aynı şeyleri duyarak ayrıldım. Genellikle anne karnında iyileştiğini söylüyorlar ama 3 gündür mahvolmuş durumdayım devamlı ağlama modundayım. Bir ay sonra küçülme durumuna bakılacak. Böyle bi durumla karşılaşan ve sürecini paylaşmak isteyen olursa dinlemek isterim. Allah cümlemize şifa versin.