Aşırı kararsızım ikinci doğum olacak inşallah ilki sipinal oldu ama ben mide bulantısından ne çocuğumu gorebildim ne bişey midem çok bulandı sakinleştirici falan yaptılar sonrası tabi müthiş bir bel ağrısı olarak kaldı ama genel de nasıl olur hiç bir fikrim yok birde panik atak hastasıyım yani tedavi falan gördüm gerçek anlamda neye karar vercem bilemiyorum kızlarrr