Aliyee2 Herkese merhaba 7+5 haftalik hamileyim rutin testlerde idrar yolu enfeksiyonu cikti. Boyle bisey yasayan var mi hemen gecer mi tehlikeli midir sizce
Cileklipasta Aliyee2 neredeyse herkes geçiriyor hamilelikte enfeksiyon. Az çıktıysa bol su ile at diyor genelde doktorlar. Yüksek değerdeyse ilaç verebiliyorlar.
Goncimikk Aliyee2 idrar yolu enfeksiyonuna çok dikkat edin benim bu sebepten dolayı açılmam var hastanede yattım 2 hafta ve şuan yakın takipteyim. Her hamile de bir olacak değil ama siz tedbiri elden bırakmayın.
Aliyee2 Yenianne19 doktorumla birebir degilde telefon yoluyla haberlestik sadece ilacimi soylediler ama ben tavsiyelerinizi dinleyip bol su icmeyide unutmuycam tesekkurler
Aliyee2 burcu28ZK bende biraz arastirma yaptim secenekler arasinda vardi sirkeli su deniycem mutlaka tesekkurler
Aliyee2 GlsmmKlyn benimkide gece kullanin demisti yasadigim yerde bulunamadi baska ilden yarin gelicek umarim bir an once iyilesiriz