Mihrasina_ hamilelikte maalesef panik atak başlıyor bebeği korumak amaçlı. Piskolojik olarak insan korkuyor böyle rüyalar görmek kötü düşüncelere kapılmak normal. Siz gördüğünüz rüyayı hayra yorun kötü şeylere yormayın. Diğer açıdan rüyada kan görünce rüya bozulur, o rüyanın anlamı olmaz derler. Böyle kötü hissettiğinizde elinizi karnınıza koyun ve bebeğinizin doğduğu anı o an bebeğinizin yanağınıza konduğunu onu öptüğünüzü sevdiğinizi düşünün insan o kadar içten hissediyorki hayalini kurarken çok iyi geliyor. Benim daha önceden kayıplarım var şimdi 29 haftalık hamileyim inanın böyle böyle aşıyorum