Eliffcan13040413 Evet ben de bu şekildeyim.7.haftaya girdik bugün.
Aşırı halsiz,depresif,kaygılı ve koku hassasiyetiyle birlikte mide bulantısı oluyor.
Sanki ben uzun zaman hamileliğimi beklememişim gibi.Bebeğim olacağına sadece iki kere sevinebildim.Sonra bu duygu durumları her şeyi bastırdı.Bebeğim umarım hissetmez ondan özür diliyorum sürekli:(