Kizlar 23+5 olduk artik oynadiginda karnimda disardan hissediyorum oynuyor cok güzel bir duygu icim kipir kipir oluyor esim eline hemen karnima üstune koyuyorum bak hisset oda cok mutlu oluyor sizlerde nasil ne hissediyorsunuz size tepki verdini düsunuyormusunuz ? Konusyormusumuz ? Ben ilk basta konusmuyordum 19 hafta hissetilden sonra artik böyle habire konusasim var oglumla 😘 ya cok güzel duygular allah istiyen herkeze yasatsin 💕
Siz neler hissediyorsunuz ?