ervanur38 Elamomy sağol canm bir kızım var inşallah sağlıklı bir oğlum olur belli olunca sana yazarım 🥰
Ayskrn Elamomy teşekkür ederim 🙏doktor da erkeğe benzettiğini söylemişti bende hep kız hissediyorum niyeyse