rabis-0201 çok geçmiş olsun, zaten gidince klasik ilaç veriyorlar her bebeğe, zaditendi adı, elinizde varsa kullanın, bide bağışıklık için nbl probiyotik kids vermişti doktorumuz, buda her bebeğe veriliyor ☺️ ay aralığınıda soracak olursanız bebeğim 2 buçuk aylıktı, birisinden grip bulaşmıştı ozaman yazmıştı doktoru