serenss Kızlar dün prodoctor ve awox gebelik testi yaptım… Prodoctor çok silik çizgi çıkardı hemen , awox da hiçbir şey yoktu… bugün tekrar yaptım prodoctorda ki çizgi biraz daha belirginleşti awox da yine bir şey çıkmadı … sizce neden
aysct serenss geç yerleşme olmuş olabilir ben adetten 2 gün önce yaptığımda çıkmamıştı. 2 gün geciktikten sonra çıktı
Minik_04 anlrnalbumu ben awox kullanmadim ama bildiğim kadariyla burda herkes en çok ona güvenir kuruma cizgisi yapmazmiş
samira555 anlrnalbumu hamilesinn awox asla yanıltmaz ben çok yaptım hep boştu sende çizgi görüyorum bende bu şekilde öğrendim acilde yada pazartesi kan ver belli olur canım