Kbradmrdg 19 hafta oldum dün tam 6 kilo almışım 🙄 bide ilk gebeligim tecrübesizim açıkçası bebegimin hareketlerini gecen hafta bi iki gun üst uste pit pit sekilde sol kasikta hissettim 4 gun önce kontrolum var doktorum herseyin normal duzeyde gittiğini söyledi ama kontrolden sonra hic hissemedim korkuyorum da acaba bisey mi oldu diye normal mi acaba