Ehjfjsjs doktora gittim çok şükür herşey iyi 22+2 de 511 gr olmuş , bir sürü tahlil yaptı nöroloji baş ağrısından gittim normal dedi, göz doktoruna da gittim sağ gözüm salı günü bulanık görmüştü doğuştan gelen bi durum varmış önemli değiş dedi, tansiyonum normal , protein kaçağından şüphelendi ya da gebelik zehirlenmesi çok şükür hiçbirşey çıkmadı akşama kadar bütün tahlillere bakıldı. Ellerimin şişkinliği yapından kaynaklı yapılacak herşeye baktık dedi böbrek karaciğer dahil, ellerim için atel kullanacağım ve hergün tansiyon ölçüp doktora bildireceğim.😕