EcemErgen Gebzedeki anneler anne adayları.. Gebze yüzyıl hastanesi Can Bilginere giden var mı acaba? Memnun musunuz? Doğum ücreti falan ne kadar? Bilgilendirirseniz sevinirim 💋💋💋
hayrij Can bilginer e gitmiyorum da o hastanede başka bir Dr a gidiyorum. Hastanenin normal dogum ücreti 2250 sezeryan 2750
EcemErgen hayrij her doktorunki ayni mi acaba o hastanede bide akin beyi cok oneriyolar temizlikcilerine kadar. Benim gorumcemde akin beye gitti onda dogum yapti ama cok sırası hastası var. Adam iyi isinde demekki.
Ruzgar_1405 hayrij Ben de bi ara gidiyordum orda bir doktora. O sıra sormuştuk 1500 demişlerdi normal doğuma o kadar artmış mı ya😂 Aralıkta gittim bu arada
hayrij EcemErgen bu hastanede dr dan dr a ücret değişmiyor diye biliyorum tatlım. Akın beyi duydum bende ama erkek Dr tercihim olmadığı için seher hanıma gidiyorum
Minisko Bende 13unde haftaya Akin beye gidicem baya iyiymis benim arkadaslarda Akin beyi çok onerdii canim
Burcubby Minisko Akın beye gidiyordum 30. Haftada bıraktım. Yoğunluğundan dolayı mağduriyet yaşadım ve güvenim sarsıldı.
Eminegkgl Akın bey çok yoğun bir doktor 3 ay sonrasına ancak randevu bulunuyor. Ben can beye gidiyorum çok memnunum. Doğum ücreti aynı diye biliyorum
EcemErgen Kizlar benim gorumcemde akin beye gitti. Akin bey evet cok yogun bi doktor. Surekli butun hastalar onu tercih ediyor sanki. Bi muayene olmak icin randevu aliyim dedim 3 hafta sonraya verdiler. Yuh dedim gitmedim. Sonra hastaneye can bey geldi. Onu cok begendim. :)
Mervesultan hayrij doğum hiksyenizi paylaşır mısınız Seher hanım normalde ısrarcı mıydı nasıldı doğumda
Melike26 hayrij gözünüz aydın olsun 😊 doktordan ziyade hastaneyi merak ediyorum. Doğumdaki ebeler hemşireler nasıl davranıyorlar. İlgi alaka nasıl temizlik oda şartları hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏🏻