bltt Kızlar merhaba 7+2 deyiz ve dünden beri sık sık ve biraz şiddetli kasıklarımda batmalar oluyor normal mi doktora gitmeli miyim herhangi bir kanama vs gelmedi. İlk gebeliğim
edaabykl bltt kasiklarda batma banada oluyor ara ara bazen siddetli oluyor geçiyor sonra yine oluyor kanama vs yoksa normal bence
Busraaaakkk bltt İlk zamanlar alt karın ağrısı, kasıklarda batma ve bel ağrısı çok oluyor gayet normal
hamidenn bltt 2. Geneligim birinde kürtaj yaşadım. Bende aynı haftalardayım. Dayanılmayacak şekildeyse ve kesintisiz yaşıyorsan doktora kesinlikle başvur. Ama ben aralıklarla şiddetli yaşıyorum kasık ağrısını yani bazen uykumdan uyandırıyor doktorum önceki geneligimde de şuanda da bunun yerleşme ağrısı ve normal olduğunu söyledi
zuleyha12756_ Bende ara ara oluyor büyük ihtimalle enfeksiyondan ama gene de içiniz rahat edecekse gidin derim
bltt edaabykl uzun sürmüyor ama çok sık giriyor. Mesela bıçak sağlayıp çıkartıyorlsrmış gibi hissiyatı ama sık sık oluyor bu şekilde
edaabykl bltt bence normal kanama vs yoksa ama iciniz rahat etmezse acilede girebilirsiniz bakarlaar içinizde rahat eder
sentinuss Benim de 8 haftalık, ara ara oluyor bende de. Hatta dün kendimi fazla yorduğum için bıçak saplanır gibi sık sık sancı vurdu ama sabaha geçti. Dinlenmek iyi geliyor sanırım
miracegee Benimde 7. Haftada ara ara batma oluyordu biraz şiddetli oluyordu kanamam yoktu muayeneye gittiğimde kese etrafında kanama alanı var dedi progestana başladım isterseniz sizde bi gidin
Bburcuyavuzz Adet sancısı gibi arada oluyorsa bu normal yerleşme ağrısı deniliyor ama kan lekelenme varsa ve durulmucal bir ağrıysa doktora görünmen gerekir
bltt Bburcuyavuzz kanamam lekelenmem yok durulamayacak kadar da değil ama sık sık girince korktum birde uzun süre sonra gelen bir gebelik olduğu için tedirgin oldum 😊
beautymom Bende 7+4 gün gün benimde öyle batmam oluyor korkma gelişiyor büyüyor dün yürüyüşe çıkmıştım biraz yordu beni daha çok ağrıdı
bltt beautymom bende 2 gün dinlendim baya hafifledi ağrılarım tavsiye ederim sanırım biraz dinlenmek gerekiyor 😊 Bu arada Allah sağ sağlim kavuşmayı göstersin 🙏🏻