Fatmnrlndnz1 Kızlar özele gidiyorum ama aynı zamanda devlet takipli de olmak istiyorum. Hangi doktor var önerebileceğiniz memnun kaldığınız? Mehmet Şanlı hariç lütfen 😀
Tatli_bebek12 Fatmnrlndnz1 asla gitmeyin zaten ona benim sağlıklı bebeğime dorm sendromu çok yüksek çıkmı dedi korkuttu beni Çorum’a misafir olarak gitmiştim 3 aylığina o doktora denk geldim sonrada bıraktım devleti özele gittim
Fatmnrlndnz1 Tatli_bebek12 o doktor sapsağlam kuzenimi ölmüş diye alıyordu eğer ona inanıp aldırsaydık başka doktora göstermeseydik şuan olmayacaktı. 2. Sınıfa gidiyor şuan miniğim🌺
Tatli_bebek12 Fatmnrlndnz1 yaaa evet duydum bende o doktordan bir kaç buna benzer şikayet işte bilmeyenler gidiyor öyle itici tavrı vardiki doktor öyle olmamali bende inanmayip elit parka gittim sağolsun oradski doktor dorm sendromu riski yok ddi şükür kavuştum kızıma 3 aylık olacak
aysegul890 ya bende ikili tarama testi için mehmet şanlıya gittim haftaya sonuçlarım için tekrar gideceğim internetten araştırdım yorumları çok iyiydi 🫠🥹