3boysmom saat gecenin 3.30u ben yine uyuyamıyorum. sabah 5-6ya kadar böyle devam ediyo artık deliricem ya🫠 siz uyuyabiliyo musunuz. herkes doğurunca uyuyamazsın uyu şimdi diyorda şimdi de uyunmuyor ki😂
yazcoming 3boysmom bende aynıyım 🤦♀️gece aynı saatlerde kalkıp tekrar uykuya dalamıyorum. Sabah işe kalkacağım zaman tekrar uykum geliyor.
Sevimlimom 3boysmom bende bir kaç gündür uyuuyorum 5 gibi uyaniyorum 2 saat uyuyamıyorum çok sinir bozucu daha 9+6 olmama rağmen erken değil mi
3boysmom yazcoming of birde işe gidiyorsanız daha da zor. bende cocugu okula yolluyorum sonra yine uyumaya çalışıyorum ama nafile gün ağırıyor dön dolaş uyu
mutlulukmevsimi Bende aynı böyleyim o yüzden işe gittiğimde devamlı uyukluyorum bugün 20 haftalık oldu.
3boysmom mutlulukmevsimi rabbim yardımcınız olsun işe gidiyorsanız daha da zor. bizde 35 haftalık olduk, ikizler. mahfettiler artık beni hayat enerjim söndü😂
yazcoming mutlulukmevsimi bizde aynı 21 haftalık, biraz okudum ikinci trimestarda olabiliyormuş. 3 de de artık şişlikden uyuyamayız 🙈
vilanelle mutlulukmevsimi @3boysmom normal mi kızlar bu durum ben de 23 haftalığım gece bazen uyanıp tak ayağa dikiliyorum asabım bozuluyor daha erken neden böyle diyorum ve ağlıyorum :p korkunç bi döngü içindeyim
gunes1992 Kızlar bende öyleyim. Vucut kendini bebeğe hazırlıyormus öyle diyorlar. Dogduktan sonra gece sirekli kalkacagımız için hazırlıkmıs sanırım bu
Lyyda11 Al benden de o kadar iki gece çok güzel uyudum sadece wc ye kalktım ama dün gece hiç bir şekilde uykuya dalamadım 5 er dakika maksimum çok kötü bir şey ya😔
Damla_111 Haftadayım gece saat başı kalkıyorum deli gibi uykum var ama uyuyamıyorum uykuya odaklanamıyorum
Duygu68 Damla_111 bende 28 haftalık hamileyim kacta yatarsam yatıyım 3 saat ıcınde geri uyanıyorum cıldırmak uzereyım delı gibi yorgunum ve uykum var aslında
3boysmom vilanelle bende ağlıyorum😂 yaani dön dolaş wcye git gel derken sabah 5-6 oluyor. sonra bidaha uyan uyumaya çalış gün bitiyor gibi ya
3boysmom Melike_4949 bende ilk oğlumda hep uyumuştum aslında, şimdi uykusuz geçiyor. keşke biri beni uyutsa diyorum bazen🫠