Kızlar ben 6+5 te yani dün kalp atışı için doktora gittim çok şükür kalp atışı aldık hersey gayet güzeldi
Tam 2 saat sonra kanama oldum ama böyle aşırı şekilde değil. Tekrar doktoruma göründüm rahim kese etrafında kanama yok kalp atışları gayet iyi yerleşme kanamasıdır dedi. Sonrasında bi önceki akşam fitil atarken yanlışlıkla bir tanesini idrar bölgesine kaçırdıgım ve çok sızladığını hatırladım. Günde 4 adet fitil alıyorum tüp bebek çünkü prosedür gereği o şekilde. Bugün 2. Gün kanamam kesildi idrar yaptığım yerden kahverengi hafif leke gelıyor ve bıçak kesmiş gbi açıyor. Doktoruma durumu anlatınca damar çatlaması olarak adlandırdı. Benim gbi bu durumu yaşayan var mı ?