ACİL… kızlar progestan kullanıyorum bu 2. Günüm. Aniden baş dönmesi, denge kaybı, üşüme gibi sorunlar yaşadım ve şuan yaşıyorum. Evde bebeğim olduşu için acile gitme konusunda emin değilim. Bu etkileri daha önce yaşayan ve doktoruyla konuşan oldu mu? Uyumaya korkuyorum. Var mı bilgisi olan?
Tansiyonum düştü galiba diye tuzlu ayran içtim bu arada olası yan etkilerde tansiyon yükselmesi yazıyor ama evde tansiyon aletim yok. Nabız 69 kendim Ölçtüm