Merhaba benimde ilk dogumum tansiyon yuksekliginden olmuştu 37+3 de 14/9 olunca tansiyonum doguma aldilar suni sanciyla dogurdum simdi 12 haftalık hamileyim tansiyonum hep 14/9 beni de kardiyolojiye yonlendirdiler simdi tansiyon takibi yapıyorum ona göre alfamet yazilcak 14 e kadar normal 14 ve ustu tehlikeli hamilelikte demisti doktorum ama ben olcumleri tok karinla 1 saat sonrasinda yapiyorum gayet iyi cikiyor 12 lerde falan farkettim ki cok ac kalip birden biseyler yiyince de tansiyonum cikiyormus simdi gun ici hep biseyler atiyorum agxima bulantim cok oluyordu onun etkisi vardi bisey yiyemiyordum simdi iyiyim