Merhabalar
Bugün doğum yapalı tam 23 gün oldu.
Bebeğim iri olduğu için doktorum bana 37+0 için gün vermişti fakat 2 gün öncesinde çok fazla ağrım vardı doktora sordum sancım nst de çıkmadı ama artık alalım seni yarın sabah bebekte strese girmesin dedi. Sabah erkenden gittik. Varis çorabı giydirdiler ameliyathaneye indik. Belden yapılan iğneyi hiç hissetmedim acımadı bile. Sonra direk uyuştum. Sonra taktılar. 09:15 de ameliyata girdim 09:39 da oğlum doğdu. Bi ara inanılmaz midem bulandı başım döndü çok kötüydüm kuscam ben dedim kus dediler içinde bişey yok zaten diye kötüyüm bayılacak gibiyim dedim doktorum bebeği çıkarıyorum şimdi rahatlayacaksın dedi bebek çıkınca gerçekten bulantı da baş dönmesi de geçti. Sıcacıktı yavrum 3900 gram 53 cm dünyaya geldi. Sonra odaya çıktığımda hiç ağrım sızım yoktu. Hala uyuşuktum. Sütüm damla damla geldi ama bebeğim hemen memeyi kavradı emdi. İlk yürüme çok zordu benim için sanki işimden organlarım sallanıyor gibiydi. Ağrım yoktu ama inanılmaz yanmam vardı ayağa kalkınca yürüyünce çok ağladım hemen ağrı kesici yaptılar. Bu arada benim 2. Sezeryanım. Hikayeyi yarım yamalak yazmış gibiyim ama 23 günlük uykusuzlukla ancak bu kadar oluyor. Sonra günden güne daha iyi hissettim derken bi kaç gün önce dikiş yerimde ceviz büyüklüğünde bi sertlik çıktı ve inanılmaz yanıyor yarın tekrar gideceğim