9.haftamdayım. Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktor dedi ki; Organları oluşma aşamasında elleri tomurcuklanmış fakat bağırsakları yerleşmemiş dışardaymış şuan o yüzden de nabzı 102 ye düşmüş takip etmemiz gerekli dedi. Eşimle çok üzüldük çok ağladık. Bu konuda bir bilgisi olan var mı ?