Anne63 Mrb hanımlar size Bi soru soracam 10+2 haftalık hamileyim karınım hafiften de olsa şişmişti yani belli oluyordu ama bu sabahtan belli karnım dümdüz neden acaba bebeğimde bir sorun mu oluştu korkuyorum 😔
Aselmira Anne63 cnm o gaz ve mide şişkinliği bebek o kadar şişirmez çünkü bu haftalarda çilek boyutunda
Deletedmom133 Anne63 gazın varmıştır o gitmiştir benim hala oluyor 23 haftalığız bazen sanki doğuracak gibi oluyorum bazen karnım yok gibi ama şüphede kalırsan sağlık ocağında kalp atışı mi din canım
esractn Anne63 gazdır o canım ilk zamnlar oluyor ilerleyen zamanlarda anlicaksim karnının çıktığını. Ben ikizlerime hamileyim 17.haftada cıktı karnım
bebekteyaparimkariyerde Anne63 kız 20haftalığım daha benim göbeğim şişmedi.hamilelik şişkinliği değildir oda ondan.muhtemelen gaz şişkinliği falandır.panik yapma boş yere daha çok erken zaten şişersen problem yaratır ilerleyen zamanlarında.
Aselmira Anne63 benimde bende senin gibiyim 🤗3seneden sonra olunca birde 😂haftada bir doktorun yanındayım 😀
Fatmaklc66 Anne63 canım 10 haftada karın cıkmaz 17 haftadayım hala cıkmadı gaz siskinliğiymis o inmiş