Emlly merhaba ben de mide yanmasından çok çeken biri olarak denemediğim bir şey kalmadı. her türlü ilacı (gaviscon, rennie duo, talcid) ve doğal şeyleri (soda, yeşil elma, süt, tahin, leblebi…) denedim. en sonunda doktorun verdiği mide korucuyucuyu (lansor) deneme kararı aldım, sabah kahvaltıdan 1 saat önce aç karnına içtim ve o günlerde midemin yanmadığını fark ettim. internetten baktığımda bebeğe hiçbir zararı olmadığını gördüm ama yine de tabii insanın içi rahat etmiyo, bu sebeple her gün olmasa da midemin kötü olcağını hissettiğim günler alıyorum ilacı. bir deneyin umarım sizin de yanmanızı dindirir🙏🏻