merhabalar adet günüm normalde bugün ama olmadım testim böyle çıktı (yumurtlamam 10 ekim ilişki ile değerlendirdim) silik çizgiyi ben gözle çok net görebiliyorum hatta 2.silik testim hemen çıktı ıslatmama rağmen geçmedi kuruma çizgisi değil.Kan testini kaç gün gecikmeden sonra vereyim? ne dersiniz ilk gebeliğim olacak insallah