Aysunckl ben yaptırdım. 1 kere yaptırınca diğer çocuklarda gerek kalmıyor. Nelere para veriyoruz. Ankara firmalarını araştırın 18 isteyen de var 13 e yapanda. Bunu yaptırmazsanız ayrıntılı ultrason zamanında 2’li 3’lü test isteyecek doktorlar. O testlerde bebeğin amniyo sıvısı alınarak yapılıyor(risklerini araştırın) ki bunlarda ücretli ve yanılma payı oluyor. Niptte yanılma payı %10 . Down, edward sendromu gibi genetik faktörler inceleniyor. Mesela anne tarafımda ikiz geni var o bile tespit edilmişti bende de varmış. Ayrıca 8. Ayımda su artışım oldu şeker hastalığım yoktu, doktor hemen genetik hastalık olabilir dedi nipt yaptırmasaydım son ayım berbat geçerdi. Nipt sonucuna göre bir sıkıntı yoktu çok şükür. Velhasıl hamileliğiniz rahat geçsin istiyorsanız yaptırın, içiniz gönlünüz rahat olur. 10-12 . Haftada yaptırıldığı için cinsiyeti de erken öğrenmiş oluyorsunuz. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah