gizemlianne42 elifasaf1 anlamam ama sanki erkek gibi geldi duruşu felan hayırlısı ile kucağınıza alın inşAllah
deneri elifasaf1 bizde aynıyız bir oğlum var ikinciyi öğrenemedik. Umarım gönlünüze göre olur. Bizede haber verin.
elifasaf1 umynurr tabi onceligimiz sağlıklı olması. Erkeksede başım gözüm üstüne. Oğlum var diye gönlüm bunun kız olmasından yana.
umynurr Papatya-18 benim bebegimin ilk fotosuna benziyor🤭bian bakinca bizim ultrason sandim benim kiz insallah sizinde saglikla ve gonlunuzce olur bence kiz