sumeyyeyilmaz 11. Haftadayım normalde her şeye midesi bulanan ve ara ara kusan biriyim ama bu süreçte 2-3 kez kustum (normal zamanlarıma göre bu benim için baya iyi😁) bulantının az olmasını kendimce B6 vitaminine bağlıyorum (tavsiye değildir mutlaka doktorunuza sorun). Başlarda çok kemik ve kas ağrım olduğu için günde 1 kez magnezyum alıyordum (içeriği mg kompleks +b6 vitaminiydi). Sonra okul açılacak ne olur ne olmaz diye meşhur bulantı ilacı prilam aldım içeriğine baktım pridoksin yani b6 vitamini var 😁 onu görünce kendimce şöyle yorumladım benim en baştan beri kullandığım b6 vitaminli magnezyum meğer benim bulantımı da engelliyormuş 😅 kardeşim eczacı ona anlatınca evet böyle bir etkisi olabilir dedi