almila1723 Kızlar bebek çamaşır deterjanı olarak hangi marka öneriyorsunuz ben uni baby ve siveno arasında kaldım
Seyda-06 almila1723 ilk çocuğumda duru klasik kullanmıştım alerji olmadı ağır kokusu da yoktu hatta baya güzel kokuyor du yini aldım aynısından koku farklı gibi geldi ama
umynurr nuryilmaz8 mrb cnm nasil kullaniyorsun bunu arkadasim kullanmis topak topak olmus erimiyorms diyor siz nasil kullandiniz memnunmsnz
Fatma_zehra Rindamor kokusuz bebek deterjanı deneyin, kendinden yumuşatıcılı, 2200 ml kıvamlı ve çok bereketli, leke çıkarıcı özelliği diğerlerine göre çok daha iyi. Yeni bi marka flaşa girmiş trendyolda kaçırmayın linki bırakıyorum. https://ty.gl/025b26a50
Premsescik almila1723 siveno aldım bn ama memnun kalmadım duru granül gectim zaten öteki cocuklarımdada onu kullanmıştım
Premsescik almila1723 kokusuz bide sanki çamaşır sade suyla yıkanıyormuş hissi veriyor lekede çıkarmıyor
SBAA almila1723 ben siveno aldım trendyoldaki sivenonun kendi satıcısında 1+1 kiloluk 2 tane 200 liraya mı 300 liraya mı ne almıştım daha uygun oluyo orda ilk defa kullandım parfümsüz olması gereken bence
oznurgnd SBAA ben de öyle biliyorum. Uzmanlar kokusuz kullanın diyor. Çünkü çocuklar da alerjiyi astımı vs tetikliyormuş koku kimyasalları