Ben de yaklaşık 15 senedir haşhimato hastasıyım, hamile kaldığımı öğrendiğimde düzenli ilaç kullanmama ve hamilelikten 1 ay öncesinde normal değerlerde olmasına rağmen kan değerim 16 çıkmıştı hemen dozu yükselttiler, hamilelikte bu hormon hayati önem taşıyor ve her ay takip edilip duruma göre dozun ayarlanması gerekiyor, bir de eğer becerebilirsek glutensiz beslenmemiz gerekiyor, glutensiz beslenme anti tpoyu da düşürüyor + selenyum takviyesi ile