Sjsjdhalaalkshdjsksksn Kızlar Ben şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum valiz valiz eşya hazırlamam gerekiyor mu özel ve devlet farkediyor mu devlette daha mı az hazırlamam gerekiyor gördüğüm videolarda biraz abartıyorlar bilgi verir misiniz
bebeklerim__ Sjsjdhalaalkshdjsksksn ozelle devlet ne alaka vallahi anlamadim onu. Ama normal dogumsa abartmaya gerek yok. Sezeryansa 1 gun fazla kalacagin icin bi tık daha fazla eşya koymanda fayda var