Kubranur11 Arkadaslar 3 gun once aile.gov.trden basvuru yptim basvuru inceleme bekliyor yaziyor ne zamn iceleme bitiyor takip bu sekildemi oluyor bu ay 26 snda bizede yatarmi
mmedinestlms Kubranur11 30 ağustos doğum yaptım kimliği çikar çikmaz başvuru yaptım 1 eylül de yani daha henüz para yatmadı 144 arayıp sordum bu ay sonu tekrardan arayın dediler
mutlumoomm Kubranur11 arkadaşım 5. Günü çekmişti sanırım eğer üstünüze kayıtlı ev araba yoksa eşiniz ve sizde hemen çıkıyor eğer varsa reddediliyormuş bebek yardımı da aynı şekilde eşya gönderimindki olan
mmedinestlms Kubranur11 toplu yatmaz ilk çocuk gece bir kez daha baktım banka tarihi 25.10.25 yazıyor 25 cumartesi geliyor 27 de çekeceğim
mmedinestlms Kubranur11 ilk öğretmenim ailem ile uygulama var oraya giriş yapınca yazıyor çocuklara tıklayıp ödeme listesi yazıyor oraya tıklayınca tarihleri yazıyor