Merhaba kızlar. 9+6 haftalık gebeliyim. Normal de gün içinde normal beyaz akıntı oluyor. Fakat bazı zamanlar afedersiniz böyle sümümsü yapıda sarkan akıntı oluyor. Yani peçete ile silince geliyor. Rengi krem gibi ama peçeteye alınca çok az yeşilimsi görünüyor. Kötü koku, kızarıklık, kaşıntı gibi belirtiler yoktur. Son iki gündür böyle oluyor. 2 hafta önce doktora sorduğumda bazen gebelik hormonları flora ph ını bozar böyle yapar demişti. 2 hafta önce olmuştu bir daha olmamıştı. 2 gündür yine oldu. Benzer sorun yaşayan oldu mu?