Snmsu ben de özelde oldum iğneyi her hastane aynı mıdır bilmiyorum ama bize ilacı reçete olarak yazdılar sgk karşılıyor ilacı ama her ezcanede bulunmuyor, ilacı alıp takipli olduğunuz hastanenin aciline gidiyorsunuz orada da ücretsiz bir şekilde yapıyorlar