Snmsu Kızlarım yarın iğne olacağım 27+1 haftalığız eşimle kan uyuşmazlığımız var siz kaçınca hafta da oldunuz birde yan etkisi var mıydı?
Suyusevmeyensusamuru Snmsu yan etkisi yoktu 2 gebeliğimde de vuruldu 33 hafta da doğumdan önce vuruldu doktorum öyle uygun gördü 28 hafta da vurulmamıştı diğeri de bebeğimin kaybından sonra vuruldu o zaman öğrenmiştim
Zeynepenfal21 Snmsu bizimde var 28 haftalikken yapıldı hiç bir yan etkisi yok bide ilk gebeligimde özel hastane takipliydim kendim eczaneden parayla alıp alıp bana yapmistilar bu hamileligimde devlete gittim meğersem bedavaymis 5 yıl önce 800 tlye almıştım iğneyi aklınızda bulunsun
esmanurcakin Snmsu ben ilk gebelikte 28 hafta da vuruldum ama bunda 6. Haftada vuruldum ilkinde hiç yan etki olmamıştı ama bunda biraz mide bulantısı ve baş ağrısı oldu bende herkeste farklı olur tabi
Snmsu Zeynepenfal21 Benim yarın sağlık ocağında takibim var muhtemelen orada yaparlar diye düşünüyorum
Mervezzz Ben dün vuruldum, dünden beri karnim sert kasilmalarim oluyor, iğneden önce iyiydim ama iğneden sonra neden böyle oldu anlamadım
Snmsu esmanurcakin esmanurcakin Haftanız erken ya yükselen hormon değerlerinden dolayı mide bulantısı yaşamaya başlamış olabilir misiniz
Annebus Snmsu 28 haftada oldum hiç bir yan etki olmadı 🥰 ayrıca özele takipliyim ücretsiz oldum iğneyi ama iğneye ulaşmak biraz zor oldu şöyle ki eczaneden alınmıyor.. eczacılar odasını arıyor randevu alıyor gidip oradan alıyorsunuz ücretsiz.. ben İstanbul’da yın burada mı o şekilde bilmiyorum sonra hastanede vurdular
Zeynepenfal21 Annebus özelde mi ücretsiz yaptılar bende istanbulda yaşıyorum 5 yıl önce ilk gebeligimde yaptılar bana özel hastaneye gidiyordum reçete yazdı gittik eczaneden aldık günü birlik yatış verdi bana oda ücretli iğneyi yaptı yarım saat kal sonra gidersin dedi ozaman iğneyle 800 tl vermistik
meinbaby_ Zeynepenfal21 bende aynı şekilde özelde geçen hafta 2000 e yaptım . Yatış verdiler iğneyi vurdular
Annebus Snmsu iğneyi hastaneden temin etmiyorsunuz o yüzden ücret ödemiyorsunuz.. doktorunuz reçete yazıyor eczacılar odasını telefonla arıyorsunuz reçete de yazan reçete numarası gibi bir numarayı onlara bildiriyorsunuz iğneyi alacağınız zaman için size gün veriyorlar gidip eczacılar odasından iğneyi alıyorsunuz biz sadece beş TL ücret ödedik sonra o iğneyi isterken de hastanenizde isterseniz de herhangi bir hastanede sağlık ocağı olmuyor ama acil bölümünde vurduyoruz bu kadar yani toplamda ödediğimiz ücret beş TL
canannnblbll Snmsu ben de özelde oldum iğneyi her hastane aynı mıdır bilmiyorum ama bize ilacı reçete olarak yazdılar sgk karşılıyor ilacı ama her ezcanede bulunmuyor, ilacı alıp takipli olduğunuz hastanenin aciline gidiyorsunuz orada da ücretsiz bir şekilde yapıyorlar
Snmsu Annebus yarın gideceğim nasip olursa devlet hastanesine sağlık ocağında olmuyormuş dediğiniz gibi zar zor randevu aldım bakalım süreç nasıl ilerleyecek
Annebus Snmsu Allah kolaylık versin inşallah kesinlikle çok zor değil iğneninde normal iğneden farkı yok hiç bir yan etkisini görmedim o an azıcık yanma oldu vururken 10dk içinde o da geçti 😇
Snmsu Annebus Amin canım doktora bugün aşırı uyuz oldum özel takipli olduğum için mi bana garip geldi bilmiyorum ama o kadar vurdumduymazdı ki kalp atışı bar kafası haftaya göre normal dedi bu kadar Allah devlete giden bacılarımızın yardımcısı olsun inşallah