Aleynadiyorki İyi akşamlar kızlar haftaya ayrıntılı ultrasonunum var 20. Haftaya girdim çok şükür. Çam ve Sakura da dr Ali gökhan bolluk hocaya randevu aldım var mı o hocaya giden memnun kaldınız mı
elfdmrl92 Aleynadiyorki merhaba kimse yazmamış ben yazayım o zaman randevunuza girmiş olmanız gerekir nasıl geçti direk detaylı ya aldılar mı görsel verdi mi elize doktor bey nasıldı bende gireceğim merak ediyorum
Aleynadiyorki nevaliminsi canım iki kere detaylı ultrasona girdim bu doktordan önce bir saate yakın baktılar bu hoca iyi güzel baktı her şeyine baktı ama kısa sürdü neden bilmiyorum 10- 15 dk falan anca ama iyi hocaymış muayeneye gelenler öyle dedi memnun kaldım fakat daha uzun baksaydı içim daha çok rahat ederdi