Oğlum iki yaşında uyumayı doğdu doğalı hiç sevmiyor (gece uykularını) eşim şu sıralar uyumazsan ambulans gelip alacak seni diyor hareketlendiğinde yatak başlığını tıklatıyor bu şekilde sakinleşip durulurken uyuya kalıyor aslında doğru olmadığının farkındayım ama oğlumu ciddi anlam da zaptetmek çok zor 10 haftalık hamileyim bu uyku serüveni beni de çok yıpratıyor