Kızlar 20 haftalık hamileyim isim de karar vermedik hala yardım eder misiniz?
Benim beğendiğim Kayra ismi var ama eşim assla istemiyor bu ismi (eril değilmiş) Ege ismin de hem fikir olduk. Ama ben tek koymak istemedim soyadımız da kısa o yüzden 2 isim yapalım dedim. Eşim ve benim baş harflerimiz E-A e’yi bulduk Ege 😅 bana A harfiyle başlayan isim lazım aklımıza gelen şunlar;
Ateş Ege
Asil Ege
Atlas Ege
Aren Ege
Sizce bu isimler nasıl? Ya da başka önerileriniz var mı acaba? Yardım edin bacılarımmm 🙏🏻