Kubra001111 Gündüz uykusu kalmadı gece de direniyo agliyo surekli sizce nedrn olabilir nane anason veriyorum. Gaz damlası da o da uykusuz bende
HKiLiCeR Kubra001111 4. Ayda atak haftası var. Uyku gerilemesi sebebi budur. Gaz sancılarınızın 4. Ayda sona ermiş olması gerekir. Bence ataktan uyumuyor
Kubra001111 Deleted33000 naneyi midesini usutmustu kesik kesik kusuyodu ondan verdim anason da bağırsakları çalışıyor gazını rahat çıkarıyor
Deleted33000 Kubra001111 kesik peynir gibi kusuyorsa içtiği süt yada mama besliyordur fazlasını kusuyor dur canım anasonu da ilk defa duydum senden