Senemmm999 23 haftalığım hareketleri Hergün net şekilde hissedemiyorum sanki 1 gün oynuyor 1 gün oynamıyor
minikmucizemm__ Senemmm999 o haftalarda normal ilk gebeliginse hele çok çok normal en net 29 dan itibaren hissettim bende
Zelis_ozdrgn Senemmm999 bende öyleydim 29 haftalık oldum hala bazen az hissediyorum bazen çok uyuyolar sonuçta her dk hissedemeyiz bide o haftaladda daha çok uyuyolar
Nisanmomy Senemmm999 bende de ara ara oluyor. Doktorum bebeğin pozisyonunuzdan kaynaklanıyor dedi. Gün içinde hiç hissetmezsen tatlı bir şeyler yiyip, sol tarafına yatıp böyle takip edebilirsin genelde hareket ediyorlar