zeynepbakir canım benim arkadaşım da yaptırdı down sendromlu dediler fetal dna ve amniyosentez sıvı alımı yaptı gayet sağlıklı çıktı doğdu maşallah çok sağlıklıydı ben tarama testlerinin doğruluğuna inanmıyorum zaten doktorum da %100 sonuç vermediğini sadece amniyosentez sıvısının doğruluğunu anlattı pek kulak asmayın