Elif93 Sonunda Allah bana da nasip etti doğum hikayemi yazmayı. .. Çarşamba günü son kontrolümüz için Dr a gitmiştik. Artık hamilelik seruvenimin sonuna gelmiştik ve tarihimiz belli olacaktı. Yaklaşık 9-10 günümüz vardı doguma.doktorumuz kontrolü sırasında bebeğin suyunun azaldığını ve gebellik haftasının 41.haftada olduğunu söyledi çatı muayenesinden sonra bebek kanala yerlesmedigi için cuma günü sabah 8de sezeryan için gelmemi istedi biz tabiki şoka girdik tamamm bir tarih verilecekti ama bir gün sonrası olacağı aklımıza gellmemisti😨o günü ve ertesi günü neler olabileceğini düşünerek birazda korkarak gecirmistik doğumun olacağı gün heyecandan bir saat uykuyla hastaneye varmistik. Yatış işlemleri yapıldıktan sonra başladık beklemeye inanın o beklemek çok stresli bir şeymiş ya ha girdim ha giricem doğuma derken saat 12.20 de doguma alındım belden spinal ile uyusturulduktan sonra başladı herşey. Bilincim açık bir gözüm saatte acaba kaç dk sürer bebeğim kaç gece doğar diye düşünürken bir ağlama sesi duydum o an bütün dünya durmuş sadece ben ve evladım kalmıştık.onu ilk gördüğüm an o incecik kedi gibi çıkan sesi allahım sanaa şükür diye kaç defa söyledim bilmiyorum 😍 hemşireler ilk kontrolleri yaptıktan sonra hemen yanıma getirdiler doguma girdikten 5 dk sonra bebegimle yanak yanağa gelmiştim. O sıcaklığı o mis kokusu ölsem unutmam.dikis işlemleri vs tamamlandıktan sonra odaya alındım yanımda eşim ve ailem benimse yüzümde saf bir gülümseme vardı bebegimde çok geçmeden yanıma geldi.bir gece hastanede kalmıştık bebeğim şükür çok saglikliydi fakat bende kansızlık olduğu için iki ünite kan verildi.ertesi gün akşam taburcu olup evimize geldik Allahım isteyen herkese nasip etsin herkesin evine neşe gelsin😊