bebeklerim__ Benim kolik bi bebegim var kizlar. Belli bi saat agliyor sonra susuyor. Neler denediysem faydasız malesef. Gelin görün ki sakinleşince gündüz veya gece uykuya geçemiyor dalamiyor çocuğum. Bu sefer de uyku vuruyor agliyor. Koynumda sakinlesiyor. Koyuyorum geri uyanıyor. Öneri atın üstüme ne olur nasil uyutacagim annem başarıyor. Daha yeni onun yaptığı gbi yaptim yok ne deneyeyim nolur yardım edin🥺🥺🥺
Daisyy000 bebeklerim__ Uyumayan çocuk uyumuyor heralde ya. Sizi en iyi ben anlarım. İlk defa 2 yaşına geldiğinde gece uykusu uyudum… Ne yapsam ne etsem 40kere uyanıyordu
Nalan_6552 bebeklerim__ uyurken dua acin ya da kalp atışı sesi,süpürge sesi orta derecede çok yüksek olmasin kaç aylık bebeğiniz bnmde uyumuyor oğlum hep koynumda meme ağzında uyumaya alıştı bazen ne yaparsam yapayım uyumuyor ama demişsiniz ki annemin yanında uyuyor diye bebekler stres olunca uyumuyormuş stres yapmayın sakinn olun derinden nefes alın çünkü kalp atış sesinden stresi anlıyorlar sizde uzanın yanında yatın derin uykuya geçince kalkın
Kelebek06 bebeklerim__ gaz damlası ,tok karın ,gazını çok iyi çıkarın ,sessiz ve karanlık ortam bir de kokunuz , son olarak bebekler serin ortam seviyolar .benim kız uyumuyordunmeger ben çocuğu kat kat üstünü örtüp uyutuyormusum çok darlaniyormus.
bebeklerim__ Nalan_6552 cok teşekkür ederim 27 günlük bebegim sesler açıyorum hafif de sallıyorum mesela smdi annem yarim saat uğraştı uyudu ² sizin oğlunuz kaç aylık
Kelebek06 Nalan_6552 kesinlikle çocuğa yok süpürge makinesi sesi yok karın içi sesi vermeyin benim yengemde yaptı şimdi çocuk alık gibi öylece bakıyor yengem bana çok büyük hata yaptığıni söyledi benim çocuğum da kolikti bende uygulama indirip dinletmeye baslamistim yengem kesinlikle dinletme dedi meğer çocuğun beynini etkiliyormus .cocuklar sesiz ortamda uyuyorlar bu kesin.Ekran vermek gibiymis düşünün .
Zeyyynn Merhaba öncelikle en kısa zamanda bebeğinizin rahat rahat uykuya dalmasını diliyorum bende aynı dertten muzdariptim kızıma da ilk başta kolik bu çocuk dediler ne yaparsanız fayda etmez diye çok şey denedik gaz damlası falan ama nafile her geçen gün ağlama nöbetleri arttı ve farklı saatlerde oluyordu kucağımda mosmor bir şekilde acile yetiştirdiğim günlerim çok oldu ama size tavsiyem bir de alerji testi yaptırın biz sadece kolik sanıyorduk ama test sonucunda çoklu besin alerjisi olduğunu öğrendik ben özellikle diyet yaptım süt ve süt ürünleri,yumurta kırmızı meyve sebze her şey yasaklandı bende 3 gün kuralı yaptım bu şekilde süreci giderek atlattık umarım sizin de en kısa zamanda geçer
bebeklerim__ Zeyyynn canim cok teşekkür ederim.. anlamadığım sey senin sütünden bebeğine mi gecti. Bu süreçte bebegin ne kadarlık di. Hersey yasaklanmış. Ne yedin. Nasil sütün oldu
ppmerlina Zeyyynn Zeyyynn Özellikle şu 2 yorumu oku aşk @Herseydenbiktim @bebeklerim__ üstte kalsın bilgim yok benim de :(( belki uyku arkadaşıyla uyur diye düşünüyorum, pış pış yapan oyuncak aldım ben işe yarayacak mı doğunca anlıcaz
Meltemanneolsun bebeklerim__ ayy canim benimki de öyleydi ağlaması yoktu ama sürekli bağırarak ikiniyordu kafayı yemek üzereyim probiyotik damla kullandım biraz olsun geçirdi ve ben artık üzerimde uyutuyorum beraber uyuyordum öyle. Bütün gece masajlar ne yaptıysam olmadı şimdi 3 ay 19 günlük ve birden maşallah sübhanallah geçti. Ben uyandiriyorum gece mama vermek altını almak için 5 gündür böyle inşallah böyle surer
Zeyyynn Rica ederim .Benim bebeğim 1 haftalıkken ağlama krizleri geçirdi özellikle de geceleri .sütüm den geçiyordu alerji testi yaptırdık çıkınca yasaklanan şeyleri bir yıl boyunca yemedım .sonra 3 gün kuralı yaptım yani diyelim bugün yediğim yemek neliydi içinde ne vardı onu not alıyordum eğer ağlama krizi hafif veya az ise değiştiriyordum .rezene çayı içiyordum dut kurusunu kaynatıp içiyordum bol su süt ürünleri ve yumurta girmeyen yemekler çorbalar yapıyordum bu şekilde atlattık şükür
Nalan_6552 Kelebek06 ya Bn de bir yerde duydum beyaz gürültü zararlı diye ama mecbur diğer türlü uyumuyordu eşim açıyordu çocuk susuyordu Bn çoğunlukla kuran açıyorm nebe süresi ve vakıa süresi de hem nazar hem uyku için çok iyi gece yatarken bile dua açarım telefonu uzağa koyarım öyle yatarız. Son zamanlarda da polifonik nineler açmaya başladm
aybalasmom bebeklerim__ 1 günlük bebekle aynı şeyi yaşadık dün gece. Biz daha alışma sürecindeyiz ondan da olabilir. İnşallah güzel bi çözüm bulursun ikiniz de rahatlarsınız. Hem bebişe hem sana zor olur çünkü bayağı🥺🫶