DIDEM36 Ben su an 15+5 haftalık gebeyim. 4 yıl önce erzurumda karından ultrasonla bakıldığında rahmimin perdeli yada kalp şeklinde olduğu söylendi. Ancak ameliyat falan olmadı. Düşüğe sebeb olduğunu falan okudum. Böyle olup da sağlıklı gebelik geçiren var mi? Hamile olduğum icin su an bisey yapılamıyor. Rahim filmi v.s de cekilmedi..simdiye kadar sadece tek hi doktor böyle bisey söyledi
Eda0509 DIDEM36 bende rahim perde vardı canım. 2 düşük yaptım bu yüzden. Ama herkesde düşük olmuyor. Erken doğuma filan da sebep olabiliyor. Ben ameliyat oldum bunun için perde alındı canım. Şuan sorunsuz geçiyor gebeliğim
Eda0509 DIDEM36 doktorum ultrasona bakarken farketti canım. Sonra kesinlestirmek için rahim filmiçekildim orda da perde çıktı canım. Snrada ameliyat oldum cnm. Biri 13 haftalıktı diğeri 7 haftalıktı canım.
Ysmnkrcy Beeeen :) rahmimin kalp.seklinde olduğunu 2.gebelikte öğrendim bu durumlarda bebek genelde ters olurmuş ki ilk gebeligim makat gelişi olduğu için sezaryen olmustu ve bol kanamalı geçiyor benim buda rahmin şeklinden dolayiymis