hghg İkili üçlü dörtlü tarama testlerini yaptıranlar veya yaptırmayanlar var mı ben 20. Haftadayım detaylı ultrason yaptırdım her şey normal çıktı sizce testleri yaptırmalı mıyım geç mi kaldım ?
Zelis_ozdrgn babymom2026 ben nedense ikili tarama testinin doğruluk payına inanmıyorum canım arkadaslarımın çoğunun sonucunda yanlış çıkmıştı down sendrom demişlerdi amniyosentez sıvısı alındı hiçbişi çıkmadı bebek doğdu maşallah çok sağlıklı