Arkadaşlar ben motor kullanıyorum her gün mutlaka gidiyorum bir yere 😀 motor küçük 50 cc , bazen elimi arkama atıp gezdiriyorum canımız sıkılıyor ama eşim yarın doktora soracağım motor sürmen zararlı mı bırakacaksın falan dedi öyleyse , ben motor aşığıyım yavaş dikkatlı sürdükten sonra bir şey olmaz diye düşündüm inşallah eşime öyle bir şey söylemez anahtarı alır benden 😀 bilgisi olan var mı