bayantulaa ben özel takipliyim keseden beri doktorum erkek dedi 14/15 haftalıkken doktorum %90 erkek dedi devlete gittim oda erkeğe benziyor dedi 23. haftada gittim doktorum %90 kız dedi bu defa 1 hafta sonra yine gel iyice bakalım dedi kesin kız diyor erkeğe alıştırdık kendimizi bizim için fark etmiyor ama alışınca ve sonra değişince bi şok oluyor insan haftaya farklı bir doktora ve develete gitmeyi düşünüyorum bakalım ne çıkacak